سرکوب زندانیان در زندان ریمون به دست صهیونیست‌ها

سرکوب زندانیان در زندان ریمون به دست صهیونیست‌ها

کانون حمایت از اسرای فلسطینی طی بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به بند شماره ۵ در زندان ریمون حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یگان سرکوب ارتش صهیونیستی در زندان ریمون صبح امروز جمعه دست به سرکوب اسرای فلسطینی زدند.

کانون حمایت از اسرای فلسطینی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای سرکوب زندان ریمون صبح امروز با یورش به بند شماره ۵ در این زندان، شروع به بازرسی بدنی اسرای این بند کرده و مدیریت این زندان همزمان با این اقدام بقیه سلول‌ها و بندهای این زندان را بست.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی زندان ریمون را در سال ۲۰۰۶ در مجاورت زندان صحرایی نفحه ایجاد کرد، در این زندان فلسطینیان محکوم به حبس ابد در سلول‌های انفرادی به حبس کشیده شده‌اند.

نشست حمایت از مسجدالاقصی

بنیاد حمایت از بیت المقدس در مالزی امروز جمعه نشست هم اندیشی را با حضور علما و مبلغان مالزی برگزار کرد. این چهره‌های دینی ضمن اعلام مخالفت با تجاوزات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان یهود علیه مسجدالاقصی، تمامی این جنایات را محکوم کردند.

شریف ابوشماله رئیس بنیاد حمایت از قدس در مالزی یورش‌های مکرر نظامیان و شهرک نشینان به مسجدالاقصی و تحرکات آنها در این مکان مقدس را اقدامی خطرناک خواند و خواستار هوشیاری و بیداری دایم فلسطینیان و موضع گیری جدی آنان در برابر این تجاوزات شد.

شرکت کنندگان در این نشست ضمن تمجید از حضور دائمی فلسطینیان در مسجد مبارک الاقصی بر حمایت خود از برادران مقاوم و مبارز خود در مسجدالاقصی و بیت المقدس تاکید کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این کنفرانس از دولت مالزی و دولت‌های جهان عربی و اسلامی خواستند تا رژیم صهیونیستی را بایکوت کنند و برای دفاع از مسجدالاقصی دست به اقدامات جدی و قاطع بزنند.

کد خبر 5898242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha